התקנת פאנלים סולאריים על הגגות

התקנת פאנלים סולאריים על הגגות

את השמש היוקדת באקלים הים תיכוני השורר בישראל אפשר לתעל למטרת חיסכון באנרגיה. בשנים האחרונות חלה קפיצת דרך משמעותית בכל נושא התקנת פאנלים סולאריים על הגגות ומשפחות רבות בוחרות לבצע מהלך ייחודי זה.

חיסכון אנרגטי בכל בית

בין ההוצאות המשפחתיות הקבועות של כל משפחה תופס מקום נכבד החשבון עבור צריכת החשמל. בקיץ העלויות הן גבוהות לאור השימוש הרב במזגנים כיוון שהחום הוא בלתי נסבל ואילו בחורף יש שימוש רב במערכות חימום תת רצפתי ובאמצעי חימום נוספים. כדי לצמצם את העלויות חיפשו המומחים פריצת דרך שתוביל לכך שהמשפחה הישראלית תשלם פחות בכל חודש או שלא תשלם כלל עבור החשמל.

הפתרון הוא התקנת פאנלים סולאריים על הגגות על ידי הצוותים המיומנים של optech . מדובר במערכת סולארית פוטו ולטאית אשר יש אפשרות להתקין אותה על גגות שטוחים הבנויים מבטון, על גגות רעפים, גגות איסכורית ועוד.

התקנת פאנלים סולאריים על הגגות

הפעולה היום יומית של הפאנלים המתוחכמים

פאנלים סולאריים קולטים את החום העוצמתי של השמש לאורך כל היום בכל הימים החמים והם ממירים חום זה לחשמל. כל החום מצטבר בסוללה הייעודית למטרה זו וכך בני המשפחה נהנים משימוש במים חמים למטרות האישיות. כיוון שיש להם בדרך כלל מספיק מים חמים, הם לא צריכים להשתמש בחשמל הביתי כפי שבעבר הם הפעילו את החימום בדוד השמש כדי שיהיו מים חמים לרחצה של כל בני הבית.

ההסכם לגבי התקנת פאנלים סולאריים על הגגות, הוא ליצור חשמל לאורך 25 שנה ויש אפשרות למכור את אנרגית השמש לחברת החשמל וכך ליהנות גם מהכנסות עבור החשמל העודף מעבר לצריכה הביתית. צוותי ההתקנה מקבלים הנחיות מראש באיזה כיוון להתקין את הפאנלים וזאת כדי לקלוט את מירב קרני השמש שיהפכו לחשמל.

בהתאם לגודלו של הגג ולכמות הפאנלים שיותקנו בו נקבעת העלות. בתחשיב פיננסי אפשר לראות שמדובר בצעד כלכלי כדאי ביותר כיוון שהלקוחות מחזירים את ההשקעה הכספית תוך 6-5 שנים ולאחר מכן הם נהנים הן מהעובדה שיש להם חשמל זמין והן מכך שיש להם הכנסות ממכירת האנרגיה העודפת וזאת בהתאם למדידה בקילו-וואט.

צוותים מקצועיים בתחום הסולארי

התקנת פאנלים סולאריים על הגגות אינה עניין של מה בכך ולכן חשוב לבצע זאת באמצעות הצוותים המובילים של optech אשר עוסקים בתחום זה שנים רבות. כל פרויקט מתבצע על פי שלבי העבודה הנכונים צעד אחר צעד, עד השלמת המעגל שבו הזרם הישר DC הופך להיות זרם חילופין AC .

אם אתם בעלים של בית פרטי, או וועד הבית בבניין משותף וחיסכון אנרגטי חשוב לכם, השאירו כאן את הפרטים שלכם ואחד המומחים שלנו ישוחח אתכם על האפשרויות הקיימות בנושא האנרגיה הסולארית. לאחר שתבינו את התועלות ואת הערך המוסף הכלכלי נשמח לבצע עבורכם את ההתקנה.

התחל/י שיחת WhatsApp
רוצים לדבר איתנו?
הי, רוצים לדבר איתנו? שלחו הודעה
דילוג לתוכן