מערכת ביתית סולארית קטנה – כל היתרונות

מערכת ביתית סולארית קטנה – כל היתרונות

אם מצאתם את עצמכם פעם יושבים תחת שמש קודחת בקיץ ותוהים כמה נהדר זה יהיה אם תוכלו לרתום את האנרגיה שלה כדי לכלכל את הבית שלכם, מסתבר שזה אפשרי עם מערכת ביתית סולארית. בעלי נכסים רבים כבר פועלים בדרך זו באמצעות התקנת מערכת סולארית ביתית קטנה ויעילה.

מערכת ביתית סולארית

מערכות סולאריות של optech הן מקורות אנרגיה ירוקים. הן מסייעות להילחם בהתחממות הגלובלית על ידי הפחתת פליטת גזי חממה. מערכת סולארית יכולה לחסוך אלפי טונות של פחמן דו חמצני לאורך חייה. זה כמו לשתול מאות עצים, אבל בלי הלכלוך מתחת לציפורניים.

יתרון מרכזי נוסף הוא שעלות הפקת אנרגיה סולארית הפכה לזולה משמעותית. עם שמש חזקה ובהתאם לגודל המערכת שלך, ייצור החשמל יכול להיות יעיל עוד יותר. ורשות החשמל מתחייבת לקנות את החשמל שאתה מייצר למשך 25 שנה.

מהי העסקה עם חברת החשמל?

 מדובר בהסכם ל – 25 שנה, שבמהלכו המערכת מייצרת חשמל. זה לא רק מפחית את חשבון החשמל הביתי, אלא זה גם יוצר הכנסה פסיבית. כל משתמש הופך את הגג שלו לתחנת כוח קטנה, שמחזירה את עצמה תוך 5 עד 6 שנים בלבד.

לפי נתוני חברת החשמל, יש שתי דרכים לעשות זאת. הראשונה היא שיטת הזרימה, שבה החשמל המיוצר על ידי המערכת הביתית מיועד לשימוש בבית זה, כאשר כל תוספת מוזנת בחזרה לרשת. אתה מקבל תשלום על עודף החשמל הזה וזה כמו למכור בחזרה את האנרגיה שלא השתמשת בה.

השיטה השנייה היא שיטת הייצור, שבה הלקוח מקבל תשלום עבור כל החשמל שהמערכת שלך מייצרת, גם אם אתה משתמש בו לבית שלך. לצורך כך הטכנאים מתקינים בשביל זה מד ייעודי. הבחירה היא על פי רמת צריכת החשמל, גודל וסוג הגג הביתי וכמה גורמים נוספים.

מה הפוטנציאל של הגג שלי?

ככל שיש יותר מקום פנוי על הגג, כך תוכל להתקין יותר פאנלים סולאריים של מערכת ביתית סולארית, וכך אפשר להפיק יותר הכנסה. הפאנלים של היום יכולים להפיק בין 545-450 וואט כל אחד, כלומר צריך כ-7 מ"ר של שטח גג עבור כל קילוואט שמיוצר. הכיוון האידיאלי עבור הפאנלים האלה הוא דרומה, כיוון ששם הם יקבלו כמות גדולה יותר של אור שמש.

בין שמדובר בחיפוי גג על ידי אריחים, בטון או אפילו בפרגולה, ניתן להתקין עליו מערכת סולארית ביתית קטנה בבטחה. וכל לקוח יכול לקבל הלוואות כדי לממן את העלות בשלב הראשון ולאחר מכן החיסכון בחשבון החשמל יכול לעזור לכל לווה להחזיר את ההלוואה.

התקנת מערכת ביתית סולארית של optech היא יותר מסתם החלטה פיננסית; זה צעד לקראת חיים בר קיימא. זה דורש השקעה ראשונית, אבל עם התשואה שהוא מציע, הן מבחינה פיננסית והן מבחינה סביבתית, העתיד עם אנרגיה סולארית אכן נראה מזהיר.

דבר אתנו ואנחנו נשמח להעניק לך את מלוא ההכוונה ליישום שיטה זו על הגג הפרטי שלך.

 

התחל/י שיחת WhatsApp
רוצים לדבר איתנו?
הי, רוצים לדבר איתנו? שלחו הודעה
דילוג לתוכן