טכנאי מערכות סולאריות

טכנאי מערכות סולאריות

על גגות רבים בישראל יש מערכות סולאריות אשר יוצרות חיסכון אנרגטי משמעותי בנושא צריכת החשמל לבתים, משרדים, מפעלים, בתי חולים ועוד.

תחזוקה שוטפת של מערכות סולאריות

מערכות סולאריות מורכבות מכמה חלקים, פאנלים אשר קולטים את החום של קרני השמש החמות ומנתבים אותם לתוך הסוללה, צנרת ייעודית למטרה זו ומערך בקרה שמעביר את הנתונים ואת החשמל לחברת חשמל.

מדובר במערכת מתוחכמת ולכן התחזוקה שלה מתבצעת על ידי אנשי מקצוע שהם טכנאי מערכות סולאריות מיומנים בלבד של חברת optech , אשר עוסקים בתחום ייחודי זה כבר שנים רבות ולכן הם יודעים כיצד לבחון את תקינות של המערכת כולה ושל כל אחד ממרכיביה. בהתאם לצורך הם מנקים את המערכות השונות, בודקים את החיבורים ומוודאים שהפאנלים שלמים ולא שבורים. אם הם מגלים פאנלים שבורים, הם מזמינים פאנלים חדשים בגדלים הרלוונטיים ומבצעים החלפה שלהם.

טכנאי מערכות סולאריות

תדירות של בדיקת המערכת

ההמלצה היא להזמין אחת לשנה טכנאי מערכות סולאריות, אשר יבצע סריקה מקיפה בכל שטח הגג ויעביר לבעלי הנכס את המסקנות. יש מקרים שבהם הוא יידע אותם שהכול תקין ויש גם מקרים אחרים שבהם הוא ימליץ לבצע פעולות מסוימות כמו לדוגמה:

  • החלפת צינור כיוון שהמים אינם זורמים כיאות דרכו.
  • החלפת ברזים או חיבורים כיוון שהם לא תקינים.
  • החלפת פאנלים שבורים.
  • ביצוע כל פעולה נוספת לאספקה סדירה ובטוחה של החשמל.

התקנה של מערכות סולאריות על הגג

הישראלים מעוניינים ליהנות מהכנסה פאסיבית ואחת השיטות היעילות לכך היא באמצעות ייצור חשמל על גג המבנה. באמצעות הצוותים המקצועיים של optech אפשר לקבל ייעוץ על האפשרויות שמתאימות לכל גג ספציפי הן הוא שטוח והן אם יש בן רעפים אלכסוניים. על פי השטח שבו אפשר להתקין פאנלים אלו, אפשר לבצע תחשיב של סך ההכנסה החודשית הפאסיבית בכל חודש.

בבתים פרטיים בגודל נורמטיבי של הגג, סך ההכנסה החודשית היא סביב 2,000 ₪. יש אפשרות לקבל סכום זה ישירות מחברת החשמל בכל חודש על פי המדידה במכשיר הבקרה שהתקין טכנאי מערכות סולאריות, או לחלופין אפשר לקזז את עלות הצריכה הביתית מהסכום המלא.

המחר כבר כאן

הקידמה והטכנולוגיה של המחר נמצאים כבר כאן וכאשר יש אפשרות להתקין מערכות מתוחכמות אשר שומרות על איכות הסביבה כיוון שהן מנצלות את החום של השמש, וגם יוצרות בסופו של התהליך חשמל למכירה, זהו מצב שבו כולם מרוויחים.

המודעות הרבה לחיסכון בהוצאות לאור יוקר המחיה מצד אחד והשמירה על איכות הסביבה מצד שני מובילים למוצר מנצח על הגגות ולכן טכנאי מערכות סולאריות דואג שהן תהיינה תקינות תמיד.

אם אתם חושבים על מערכת סולארית מתקדמת, השאירו כאן את הפרטים שלכם ואנחנו נשמח לבחון ולהמליץ על האפשרויות המיטביות עבורכם שיובילו גם להכנסה פאסיבית בסכומים משמעותיים בכל חודש לכל משפחה.

התחל/י שיחת WhatsApp
רוצים לדבר איתנו?
הי, רוצים לדבר איתנו? שלחו הודעה
דילוג לתוכן