מחיר מערכת סולארית

מחיר מערכת סולארית

במדינה חמה כמו ישראל זה טבעי שמעוניינים לנצל את אוצרות הטבע כדי לחסוך באנרגיה ובכסף. אחת השיטות שתופסות תאוצה משמעותית בשנים האחרונות היא שימוש באנרגית השמש באמצעות מערכות סולאריות. הכנו לכם מאמר בנושא מחיר מערכת סולארית:

מהי מערכת סולארית

מערכת סולארית איכותית כוללת קולטני שמש אשר מותקנים על גגות הבתים הפרטיים או בנייני המגורים והמשרדים הגבוהים. יש אפשרות להתקין את הפאנלים הסולאריים על כל גג ללא קשר לצורת המבנה שלו אם מדובר בגג בטון חלק וישר, או גג רעפים שיש בו מקטעים שהם אלכסוניים.

הפאנלים האלו קולטים את כל קרני השמש החמות והופכים אותן לאנרגיה חשמלית אשר נצברת בתוך הסוללה הייעודית למטרה זו. חשמל זה מועבר באופן בטוח לחברת החשמל וכך כל בית שיש בו מערך סולארי תורם לאנרגיה נוספת שמיוצרת בדרך חסכונית וייחודית.

מחיר מערכת סולארית

עלויות של מערכת סולארית

מחיר מערכת סולארית נקבע על פי גודלה, כיוון שיש גגות קטנים עם כמות מועטה של פאנלים ויש גם גגות בעלי שטח רחב מאד שיש בהם כמות גדולה יותר של פאנלים. העלות הממוצעת היא סביב 50,000 ₪. כדי לקבל טווחים מדויקים יותר של עלויות המערכת, יש לזמן לשטח יועץ מומחה של optech  אשר מבצע את המדידות הנדרשות ובוחן את האפשרויות השונות שמתאימות לכל גג.

לאחר מכן הוא יעביר לבעל הנכס אם מדובר בבית פרטי, לנציג וועד הבית או לחברת הניהול אם מדובר בבניין מגורים או משרדים, את הצעת המחיר המפורטת לגבי מחיר מערכת סולארית. מעבר לכך בהצעה זו יועבר גם תחשיב של ההכנסה הפאסיבית המשוערת לאורך כל חודשי השנה. ייצור החשמל הוא נתון משתנה על פי העונתיות ועל פי מיקומו של הגג כמו לדוגמה אם הוא פונה צפונה, לדרום מערב או לכל כיוון אחר.

בהתאם לעלויות ולצפי של צבירת החשמל, יוכל הלקוח לדעת תוך כמה שנים הוא יחזיר את ההשקעה שלו. ההערכה הכללית היא שזה יקרה תוך 6-5 שנים. מי שמעוניין לבצע מהלך זה ואין ברשותו כסף נזיל יכול לקבל למטרה זו מימון מהבנק אשר מעודד זאת לאור הערך המוסף של תהליך זה שיוצר הכנסה פאסיבית.

התחשבנות עם חברת החשמל

כמות החשמל שמועברת מדי חודש לחברת חשמל נמדדת באמצעות מכשור מדויק ועל פי העלות לכל קילוואט יקבל הלקוח תשלום. סדר הגודל של ההכנסות בגגות בגודל נורמטיבי הן סביב 2,000 ₪ בחודש. יש אפשרות לקבל את הסכום הכספי על פי החישוב או לחלופין לקזז ממנו את הצריכה הביתית ובהתאם לתחשיב לקבל את היתרה או לשלם סכום קטן יותר לאחר הקיזוז.

אם אתם מעוניינים לקבל פרטים על מחיר מערכת סולארית, השאירו כאן את הפרטים שלכם ואחד מאנשי המכירות המנוסים של optech  ישוחח אתכם בהקדם ויסביר לכם את כל המעטפת על פי האפשרויות בגג הספציפי שלכם.

התחל/י שיחת WhatsApp
רוצים לדבר איתנו?
הי, רוצים לדבר איתנו? שלחו הודעה
דילוג לתוכן